dimecres, 31 d’octubre del 2012

Magdalenes amb gelatina de maduixa.


La recepta de l'entrada anterior de mascarpone amb xocolata blanca va ser boniiiiiiiiiiiiiiisima, però la d'ahir no m'agradat tant.

Vaig fer unes magdalenes amb gelatina, la recepta a tots els blogs als que vaig mirar era la mateixa. 


Hem vaig fixar en la de Ana en la cocina. L'únic canvi és que la seua recepta és amb gelatina de pinya i jo vaig fer amb la de maduixa.



INGREDIENTS (15 unitats)
  • 4 ous
  • 250 g de sucre
  • 250 g de mantega
  • 300 g de farina
  • 1 sobre de gelatina en pols de maduixa
  • 1 sobre de Levadura química Royal 

Les magdalenes han ixit guapetes, les mides són perfectes,estan bones,... però per al meu gust són massa dolces i no fan molt de gust a maduixa.

Recomanable si t'agrada el dolç i no voleu massa sabor a fruita, només l'aroma.

2 comentaris: