dimarts, 30 d’abril del 2013

Colorins.



M'agraden molt els colorets, no puc evitar-ho...sense adonar-me'n trie cosetes amb molts colors. I clar, a la cuina no podia ser diferent. 







Ja sabeu que el meu cocinitas consorte em va regalar un motlle  roig per cuinar porcions. El vaig utilitzar per fer el magnífic brownie amb Oreo, però encara no havia fet una porció de cada color. I, això no pot ser!!!  
Com sempre que faig una recepta i li varie una miqueta les mides  el desastre està sempre prop...en aquest cas noooo vaig canviar ni un miligram. En el mateix moltlle es pot trobar aquesta recepta que també vaig vore al programa de Amanda Laporte en Canal Cocina.   
Biscuit en porcions:
Ingredients per a huit porcions:
200 g de farina
200 g de mantega
200 g de sucre
4 ous
1 culleradeta de llevat en pols
Un pessic de sal

Com diuen per ací el Baix Segura, açò és "fásil, fásil":
1.- Batre els ous amb el sucre.
2.- Afegir la mantega desfeta, però que no estiga calenta.
3.- La farina amb el llevat s'incorporen i es barregen fins que las mescla siga homogènia i llisa.
4.- Mitja horeta al forn i fet.
Quan ja està repartit en cada porció afegim allò que més ens agrade. Li vaig afegir xocolata en pols, atmelles, nous i una miqueta de coloret roig. 
El resultat, graciós perque cadascú tria el sabor o color que més li agrade. Una miqueta dens, però bo. Supose que amb qualsevol altra recepta de biscuit estarà igual o més bo.



ATENCIÓ: Aquesta entrada la vaig començar al ¡¡¡febrer!!!, així que pràcticament ja ni m'enrecordava. :(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada